Jak to funguje?

Čili co byste měli vědět, aby naše spolupráce proběhla hladce a snadno :) 

1. Vyberte věci, které Vás zajímají, a vložte je do košíku. U jednotlivých položek je vždy uvedeno, kolik kusů máme k dispozici. Kdybyste potřebovali více kusů, napište nám to ve zprávě po odeslání objednávky. 

2. Cena, která je uvedena u zboží, zahrnuje zapůjčení na tři dny. Pokud byste potřebovali zapůjčit věci na delší dobu, napište nám to do poznámky před odesláním objednávky.  Do poznámky před odesláním objednávky také napište plánované datum svatby. 

3. Žádné předměty z naší půjčovny neposíláme poštou ani jinou přepravní službou, tj. zapůjčení je možné pouze v Praze. Svoji objednávku můžete vyzvednout osobně na Praze 6 po předchozí domluvě, nebo vám ji za příplatek po Praze dovezeme my.   

4. Za zapůjčené zboží se hradí vrátná kauce pro případ, že by se něco poškodilo, rozbilo nebo zmizelo.  Výše kauce záleží na tom, co půjčujete a jak velká je vaše objednávka. Kauce se platí v hotovosti při převzetí zboží a vrací se při odevzdání zboží v bezvadném stavu a včas. 

5. Po obdržení vaší objednávky vás budeme kontaktovat s tím, zda jsou zvolené věci v uvedeném termínu k dispozici. Zároveň vám sdělíme výši vrátné zálohy a zašleme smlouvu k doplnění a podpisu. Pokud se na všem domluvíme, poprosíme vás o zaplacení na náš účet zálohy, která obvykle činí 50 % z celkové objednávky a v případě zrušení objednávky po podpisu smlouvy se nevrací. Je to pro nás záruka, že objednávku nezrušíte a že nebudeme tak blokovat věci, které bychom mohly zapůjčit někomu jinému. 

6. V domluvený den pro vás vše pečlivě zabalíme a připravíme pro osobní vyzvednutí, případně vám objednávku osobně dovezeme na uvedenou adresu. Zbývající část nájemného a vrátnou kauci uhradíte v hotovosti při předání zboží, případně se dá dohodnout na platbě předem na účet. V domluvený den pak budeme očekávat zapůjčené věci zpět, případně si pro ně dojedeme.